Hjælp! Jeg har fundet en fejl
Udfyld formularen og vi vender tilbage på dit spørgsmål / fejl inden for 7 dage.
Ofte stillede spørgsmål
Her finder du vores ofte stillede spørgsmål
Mit abonnement virker ikke længere
Når dit abonnement ikke virker, så er det ofte fordi det kort som et tilknyttet er udløbet eller er blevet afvist af banken. Check dine betalingsoplysninger og sikr at alt ser rigtigt ud. Er dit kort udløbet, da kan du lægge det nye kort ind.
Jeg har ikke modtaget nye tekster denne uge
Dette kan skyldes mange ting, men check gerne at du har læst alle gamle tekster i dit bibliotek før du opretter en sag til os. Hvis du har brug for hjælp til at gennemgå dine tekster, er vi altid klar til at guide dig. Du kan også prøve at logge ud og derefter logge ind igen for at se om det løser problemet.
Det er også vigtigt at sikre sig, at din browser er opdateret og understøtter de nyeste teknologier, som appen bruger.
Jeg har modtaget de samme tekster flere gange
Dette kan skyldes at der ligger tekster i biblioteket som ikke er blevet læst. Check biblioteket før du sender en ticket ind på dette.
We use cookies to improve user experience. Choose what cookie categories you allow us to use. You can read more about our Cookie Policy by clicking on Cookie Policy below.
These cookies enable strictly necessary cookies for security, language support and verification of identity. These cookies can’t be disabled.
These cookies collect data to remember choices users make to improve and give a better user experience. Disabling can cause some parts of the site to not work properly.
These cookies help us to understand how visitors interact with our website, help us measure and analyze traffic to improve our service.
These cookies help us to better deliver marketing content and customized ads.