Har du brug for hjælp?

Skriv til os her -  så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Error

Jeg bekræfter at Læsekoden ApS må kontakte mig for at fejlsøge og undersøge de problemer som er beskrevet ovenfor.

Ofte stillede spørgsmål

Her finder et udpluk af de spørgsmål, som vi oftest hører

Mit abonnement virker ikke længere

Når dit abonnement ikke virker, skyldes det ofte, at det anvendte betalingskort er udløbet eller blevet afvist af banken. Tjek dine betalingsoplysninger og sørg for,  at alt ser rigtigt ud. Er dit kort udløbet, da kan du angive dit nye betalingskort som nyt kort.

Jeg har ikke modtaget nye tekster denne uge

Du kan med fordel tjekke, at du og dit barn har læst alle tidligere tekster i dit bibliotek, før du skriver til os. Du kan også prøve at logge ud og derefter logge ind igen for at se, om det løser problemet.

Det er vigtigt, at du sikrer dig, at din browser er opdateret og understøtter de nyeste teknologier, som vores løsning bruger.

Jeg har modtaget de samme tekster flere gange

Tjek gerne, om der ligger tekster i biblioteket, som ikke er blevet læst, inden du skriver til os. 

Cookie Settings
Denne side bruger cookies for at kunne fungere. Læs dem eller accepter nu

Cookie Settings

We use cookies to improve user experience. Choose what cookie categories you allow us to use. You can read more about our Cookie Policy by clicking on Cookie Policy below.

These cookies enable strictly necessary cookies for security, language support and verification of identity. These cookies can’t be disabled.

These cookies collect data to remember choices users make to improve and give a better user experience. Disabling can cause some parts of the site to not work properly.

These cookies help us to understand how visitors interact with our website, help us measure and analyze traffic to improve our service.

These cookies help us to better deliver marketing content and customized ads.